?

Log in

 
 
20 June 2010 @ 02:25 am
konieeeeeee~c  
Zakończenie oficjalne niby 25 ale zdałam już indeks i w ogóle i.... SKOŃCZYŁAM SZKOŁĘ <3
Egzamin zawodowy mam 21, 22 ale totalnie leje na to czy ten dyplom zdam, nie teraz to za pół roku nie ;D?
Byleby tylko praca była i wszystko się ułoży :D Niby ostatnio się w chuj pokomplikowało i moja dalsza edukacja wisi na włosku ale czuje się zajebiście lekko :D Całą środę spędzę odprężając się przy konsoli <3 Nazbierało mi się tytułów do ogrania, że aż nie wiem kiedy się z nimi wyrobie Oo.

W ogóle więcej mojej f-listy mogłoby się grami jarać, mam ochotę napisać swoje własne wrażenia po E3~.

PS. I need to breath, im not your robot~! <3333
 
 
Current Mood: lazylazy
Current Music: Miley Cyrus - Robot | Powered by Last.fm
 
 
 
voythasvoythas on June 20th, 2010 02:13 am (UTC)
Yay
Yay, gratulacje więc! :D
Widziałaś już nowego Mortal Kombat? Będzie mega dobry, wrócili do korzeni MK. Już nie jest nudna pseudotaktyczna powolna łupanka, lecz szybkie brutalne mordobicie.

Poza tym nowy NFS się zapowiada ciekawie no i ten N3DS :O
 Deed-li-yah / Kuei-mu / Nine-tailed Fox / Fly Boy: Pyramid Headdeed_li_yah on June 20th, 2010 11:04 am (UTC)
Re: Yay
Haha wszyscy na to MK fazują. Mam nadzieje, że kumple kupią PS3 tak jak obiecują i będziemy grać przez internet :D

Nowy NFS mnie jakoś nie jara, ogólnie wole serie Burnout chyba ale 3DS <333 W ogóle Nintendo było totalnie NAJLEPSZE na tym E3. Chyba napiszę oddzielna notkę z wrażeniami jednak ;D.
8thplanet8thplanet on June 20th, 2010 05:04 pm (UTC)
Re: Yay
RACZEJZEKUPIMY.
Sylwia: 용준형 ✖ 윤두준 → pimp my ride xDlitoslaw on June 20th, 2010 11:39 am (UTC)
Zdolna syrenka ♥ :D

Ja już miałam małe podsumowanie E3 w postaci Demseya który chyba przyszedł do mnie by komuś się o tym wszystkim wygadać XD
Ale i tak najbardziej oczekuję tych cholernych pokemonów na N3DS : )
 Deed-li-yah / Kuei-mu / Nine-tailed Fox / Fly Boy: pure sexdeed_li_yah on June 20th, 2010 03:30 pm (UTC)
Syrenki już tak mają ;D

Ten Twój wszechpolak na pewno nie powiedział nic fajnego i chcesz dowiedzieć się co mi się najbardziej podobało xD

No ale te nowe poksy black/white to jeszcze na starego DSa wyjdą :D

Kiedy my się spotkamy T_T?
8thplanet: [game] kh: whoaa8thplanet on June 20th, 2010 05:03 pm (UTC)
jeah.
e3.


...


teraz znowu do przyszlego roku nasze zycie nie ma sensu ;(


powodzenia z szukaniem pracy.


robie duzo enterow, zebys miala dluzszego komcia ;*